«БУКВА ЗАБЛУКАЛА»
Мета: формувати у дітей уміння розрізняти приголосні та голосні букви.
На дошці розвішані голосні та приголосні букви, які переплутав
Незнайко.
Голосні: У, М, В, І, О
Приголосні: Л, К, В, А, С, И, Н
Діти знаходять ті букви, які переплутав Незнайко,
і ставлять букви на
місце.
«СКІЛЬКИ СЛІВ У РЕЧЕННІ?»
Мета: формувати в учнів уміння сприймати речення, як синтаксичну
одиницю.
Хід гри
Учитель читає речення:
Прийшла довгоочікувана зима.
Випав білий сніжок.
Діти зліпили снігову бабу.
Учні на цифрових віялах показують, скільки в ньому слів.
Виграє той, хто менше за всіх помилиться.
«ХТО ЩО РОБИТЬ»
Мета: розвивати усне мовлення
Учитель кидає м‘яч і називає професію. Учень
відповідає, що робить людина.
Наприклад:
будівельник – будує школу;
сталевар – варить сталь;
лікар – лікує людей;
ветеринар - лікує тварин;
учитель – вчить дітей;
швея – шиє одяг.
«ВІДГАДАЙ СЛОВО» Мета: поглиблювати знання дітей про слова – ознаки.
Діти, відгадайте слово за ознакою:
Ø білий, солодкий, твердий – …(цукор)
Ø зелена, пухнаста, колюча –… (ялинка)
Ø жовтий, продовгуватий, кислий – …(лимон)
Ø гнучка, мелодійна, солов’їна – …(мова)
Ø сірий, зубастий, голодний – …(вовк)
«УВАЖНІ ДОЛОНЬКИ»
Мета. Узагальнити знання дітей про слова - назви
істот та неістот.
Вчитель називає слова - назви істот та неістот,
учні мають "упіймати", плескаючи у долоні, ті слова, які відповідають на питання хто?
лимон
лисичка
сонце
сніг
ведмідь
дерево
гуси
їжак
соняшник
ластівка
ліжко
міліціонер
диван
співачка яблуко
школа
школяр
Комментариев нет:
Отправить комментарий