Навчальні ігри






«БУКВА ЗАБЛУКАЛА» 

Мета: формувати у дітей уміння розрізняти приголосні та голосні букви.

На дошці розвішані голосні та приголосні букви, які переплутав

Незнайко.

Голосні: У, М, В, І, О

Приголосні: Л, К, В, А, С, И, Н

Діти знаходять ті букви, які переплутав Незнайко,

і ставлять букви на

місце. 

«СКІЛЬКИ СЛІВ У РЕЧЕННІ?» 


Мета: формувати в учнів уміння сприймати речення, як синтаксичну

одиницю.

Хід гри

Учитель читає речення:

Прийшла довгоочікувана зима.

Випав білий сніжок.

Діти зліпили снігову бабу.

Учні на цифрових віялах показують, скільки в ньому слів.

Виграє той, хто менше за всіх помилиться. 

«ХТО ЩО РОБИТЬ» 

Мета: розвивати усне мовлення

Учитель кидає м‘яч і називає професію. Учень

відповідає, що робить людина.

Наприклад:

будівельник – будує школу;

сталевар – варить сталь;

лікар – лікує людей;

ветеринар - лікує тварин;

учитель – вчить дітей;

швея – шиє одяг.


«ВІДГАДАЙ СЛОВО» 
Мета: поглиблювати знання дітей про слова – ознаки.

Діти, відгадайте слово за ознакою:

Ø білий, солодкий, твердий – …(цукор)

Ø зелена, пухнаста, колюча –… (ялинка)

Ø жовтий, продовгуватий, кислий – …(лимон)

Ø гнучка, мелодійна, солов’їна – …(мова)

Ø сірий, зубастий, голодний – …(вовк)


«УВАЖНІ ДОЛОНЬКИ» 


Мета. Узагальнити знання дітей про слова - назви

істот та неістот.

Вчитель називає слова - назви істот та неістот,

учні мають "упіймати", плескаючи у долоні, ті слова, 
які відповідають на питання хто?

лимон

лисичка

сонце

сніг

ведмідь

дерево

гуси

їжак

соняшник

ластівка

ліжко 


міліціонер

диван

співачка 
яблуко

школа

школяр

Комментариев нет:

Отправить комментарий