Орієнтовний план-конспект роботи вихователя ГПД

Орієнтовний план-конспект роботи вихователя ГПД
  1. Організація дітей (відмітка в журналі про відсутніх учнів).
  2. Робота вихователя з «кур'єрською карткою»:
  • засвоєння матеріалу на уроці;
  • індивідуальна допомога;
  • домашнє завдання та його регламент;
  • окремі поради.
Мета: забезпечити активний відпочинок учнів на свіжому повітрі, підвищити розумову та фізичну активність, працездатність, виховувати бажання зміцнювати своє здоров'я.
  1. Вступна частина (10 хв):
  • Організація учнів. Організаційні вказівки вихователя.
  • Шикування.
  • Стройові вправи.
  • Ходьба та повільний біг у колоні по одному.
  • Загальнорозвивальні вправи під час ходьби. Ходьба в обхід залу (майданчика).
  1. Основна частина (25 хв). Організовані ігри.
Гра «Виклик номерів».
Гравці сидять за партами. Кожен ряд — це окрема команда. У кожній команді дітям надаються номери: ті, що сидять за першою партою, — перші номери, за другою — другі номери і т. д. Вихователь (учень) називає номер, наприклад: «Перший праворуч». Діти з кожної команди (ряду), що сидять за першими партами праворуч, швидко виконують зазначені рухи (дії): вибігають до дошки і, наприклад, ма­люють квітку тощо. Загальний результат визначається за сумою перших, других і третіх місць. Гра повторюється кілька разів, але щоразу з новими завданнями.
Гра «Овочі, фрукти, ягоди».
Кожен ряд — команда. За кожною командою закріплюється своя назва: «Овочі», «Фрукти», «Ягоди». Вихователь називає види овочів, фруктів, ягід. Команда, до якої належить зазначена культура, повинна встати й виконати конкретні дії (рухи). Інші команди в цей час сидять, У ході гри одні рухи змінюються іншими.
Гра «Що змінилося?».
На дошці розвішуються малюнки. Учні запам'ятовують, у якому порядку вони висять. Дітям пропонується встати, повернутися до до­шки спиною та виконати одну-дві вправи. У цей час учитель перевішує один-два малюнки на інші місця. За сигналом учні сідають на місце і визначають, що змінилося.
Гра повторюється кілька разів, і щоразу вчитель пропонує виконати інші вправи.
3. Заключна частина (5 хв).
  • Хода по колу.
  • Шикування.
  • Підбиття підсумків.
Обід.
Мета: закріплювати елементарні знання і навички з особистої гігієни, привчати дітей до чистоти й охайності, до культури поведінки за столом, виховувати навички користування столовим приладдям.
  1. Підготовка до обіду.
  • інструктаж черговим;
  • накривання столів черговими;
  • нагадування учням правил поведінки за столом, миття рук (пе­ревірка наявності рушників);
  • бесіда з дітьми, які не мають гігієнічних навичок.
    1. Приймання їжі (ЗО—40 хв).
      1. Активна оздоровчо-виховна прогулянка (1 год).
Мета: забезпечити активний відпочинок дітей на свіжому повітрі, розвивати м'язову систему, покращувати роботу серцево-судинної та дихальної систем, підвищувати працездатність, виховувати кмітливість, дружелюбність.

 Гра «Сніжкою по м'ячу» (під час спускання з гори на лижах або санчатах).
На середині схилу, на 8—10 м від шляху спуску, лежить м'яч. Під час спуску учні намагаються влучити у м'яч сніжкою. (На лижах це зробити складніше, ніж на санчатах.) За кожне влучення учневі нараховується 1 бал, за падіння під час спуску знімають 2 бали.
  • Гра «Естафета на санчатах».
Усі гравці поділяються на дві-три команди, а кожна команда — на пари. У перших пар кожної команди — санчата з мотузками. Один із пари сідає в санчата, інший береться за мотузку і за командою керівника везе партнера до прапорця (або іншого орієнтиру). На зворотному шля­ху гравці міняються місцями. Пара, що повернулася, передає санчата іншій парі і стає в кінець своєї колони. Виграє команда, що закінчила естафету першою.
  • Організоване повернення в клас.
    1. Самопідготовка.
Мета: організувати виконання учнями домашніх завдань, нада­вати колективну та індивідуальну допомогу учням, використовувати раціональні способи перевірки та самоперевірки виконаного учнями завдання, сприяти розвитку пізнавального інтересу та самостійності.
  1. Підготовча частина: складання плану роботи учнями, з'ясування змісту завдань, виокремлення головного в роботі, отримання консуль­тації про необхідний дидактичний матеріал, посібники (5—10 хв).
  2. Самостійна робота учнів.
  • Виконання учнями письмового завдання з математики.
  • Виконання учнями письмового завдання з української мови.
  • Година читання.
    1. Підбиття підсумків самопідготовки: аналіз позитивних та нега­тивних сторін, недоліків у роботі учнів, самооцінювання та оцінювання виконання завдань учнями.
      1. Година спілкування.
      2. Активна прогулянка.
      3. Передача дітей батькам (опікунам).

Комментариев нет:

Отправить комментарий